Offentliga Toaletter

Det hær men offentliga toaletter, ær inte riktigt min grej.  Rent utsakt så har jag skæck før dem. Det ær fan næstan det værsta jag vet att gå på offentliga toaletter. Och de værsta toaletterna som finns ær på Bervik. Det går en rysning genom hela kroppen på mig. Alltid nær jag ær i karlstad eller nån annan stan så håller jag mig hellre en hel dag æn att gå på en offentlig toalett. Ok, OM det verkligen ær akut dålig mage eller nått annat akut så kan jag gå på toaletten, men då lægger jag papper øverhela ringen, halvsitter och håller før andan. Tvættar hænderna i 10 min sedan låster upp dørren/ øppnar dørren men papper och andas.

Nu nær jag skulle gå på toaletten på jobbet så låg det ett svart kønshår på ringen och stænk av kiss. Så jævla trevlig!
Är væl aldrig fel att få lite kiss på rumpan? ;)

Nej nu ska det bli jævligt gott med lunch efter allt toa prat. Mmmm.... :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0