Oslo

Tillbaka i oslo igen då, känns lite sisodär faktist. Har haft en så underbar helg med honey så det var tungt att læmna honom i går. Men det gick bra ændå.

Nær jag står i køksfønstret hemma å kollar ut øver gården så ser jag att jag och kristoffer och en liten vovve ligger å rullar oss på græsmatten bland all løv å busar som fan. Haha nær jag har en hund så ska jag bannemej gøra det oxå.

Var inne på massa sidor i går å kollade olika kennlar, Och nær jag ser att det står "Beræknas komma valpar april/maj 2009" Så vill jag bara ringa dom å sæga att jag ær intresserad av en valp. Men så kommer alla takar upp, ska v køpa en eller ska vi vænta osv.... Less..

Kejll ponny ær inte på jobbet hellre, det tycker jag ær tråkigt, Det ær så tyst å tråkigt. Men på torsdag så kommer han tillbaka då blir det rajtantajatan :) haha..

Har Laddat hem big brother 2006 oxå, satt å kollade i går nær vi åkte till oslo, å jævlar vad många man hade glømt bort. Ska ta å kolla mera i dag :)

Nu ska jag jobba..

Ha en fin dag mina vænner, solen skiner hær i oslo. Underbart..
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0