Propppp

Tisdag i dag, och jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.... . . .

I dag på lunchen så børjade vi diskuter julbord, alla i från polen kommer och alla från norge kommer, undrar om de i från sverige kommer oxå? Men iaf så verkar det bli ett himmla fin hotell vi ska vara på under en helg, och gøra massa roliga saker, vinprovning, æta mat åka på båt tur å ha de allmænt mysigt. :) tror vi ræknade upp till 40 skallar! inte dåligt de, men då får alla ta med sina respektiva oxå. Længtar riktigt mycket å få visa kristoffer vilka jag jobbar med oxå. Blir nog perry det hær. :)

I morgon så ska vi ut och æta med føretaget, ska vara nere vid aker brygge. Var juh meningen att vi skulle ut å åka i Arves båt oxå, men efter som inte vædret ær på topp så kommer det bli kallt ute på havet. så det tar vi en annan gång ist. 
Så i morgon så slutar vi klockan 14.00. Gøddi :)

En latte blev det i går oxå. jag kænner att latte ær min grej lix haha. Vill nog ha en i dag oxå kænns det som ;)

Nej jag har inte så mycket på hjærta nu så jag återkommer senare nær proppen har lossnat.

Slek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0