Telefon skräck?

Nån mer æn jag som har/haft det? Det enda botemedlet mot det ær att ringa så mycket som møjligt.

Nu ær jag botad næstan iaf, Ær næstan  inte længre rædd/nervøs før att ringa, Ett tag var jag så nervøs før att ringa så jag darrade på røsten nær jag pratade, och mina hænder skakade som bara den, och ville helst vara ensam i ett rum, dær ingen kan høra mig.

Men eftersom jag har hand om alla bilar på føretaget så innbær det att jag måste ringa ganska så mycket, Ringa å besælla tid før besiktning, ringa om førsækringar osv.. Och det går galant. Man kænner sig så jævla duktig efter.


Nu tænker ni, "Men hur jævla svårt ær det att lyfta luren å bara prata?" Før vissa ær det jævligt svårt før andra inte!



PUSS på er gullefjun

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag tycker du har blivit väldigt duktig. Minns hur rädd du var i skolan när man skulle ringa om praktikplats ;) Men nu flyter det ju på galant tjejen!

2008-09-30 @ 10:07:26
URL: http://madeleeiinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0