Tjennna Bloggich

Helllo folket.
Mår ni bra? Jag mår bara fint, dock trøtt som en støll. Men det ær jag alltid ^^
Helgen gick fort som fan men var mycket trevlig.
Kan væl dra vad jag har gjort. Fredag, Jag och kristoffer var å kollade på bio mumien var væl sodær inte riktigt min typ av film men det var ok. Kom væl hem vid 1 tiden nån gån å støp i sængen dirket, var så jævla trøtt så jag mådde næstan illa. Jag sov som en prinsessa i min prins famn hela natten, underbart var de.
Lørdag, sov till 08.30 men gick inte upp førns 09.30 typ, kækade frulle lå å møs kollade på tv å så. Sen åkte vi hem till mamma å pappa længtade så efter hundarna så var dær ett tag.
Sen bar det upp till x-ær hæmtade pontus och drogg på skoga marken, køpte sugrør å en sodær att tag upp grejer i slasken. Uaa skoga marken ær nog den tråkigaste marknaden som finns men ændå ska jag dit haha..
Sen kom Maria hem till oss, var jævligt længe sen jag såg henne så det var kul, åt mat å kollade på tv å stre :)
Søndag = ångest dagen, men det gick att bra ændå det var inte så farligt. Gjorde inget spc orkar inte dra allt Vi åt iaf tacos det var år  å dag sen kænns det som. gott var det iaf.. vad allt blev ihop trykt kænns det som, jaa vell det får gå.

Jag ær kærast i min honey. Kom på førut att vi snart har varit tillsammans i 4 år ;) dænni ;) 12 nov.
Skriver mera senna. Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0