PUSS

Åter igen det hær med toletter, Nu har jag førsøkt att få gå på toaletten i kanske 20-25 och varje gång jag øppnar dørren och skall gå ut till toaletten så ær det røtt, upptaget. Vad gør mænniskan dær inne? Man kan juh fan inte sitta å skita i 25 minuter? Så jag fick gå ner till chefen å låna deras toa. Sen nær jag gick upp igen så var det fortfarande upptaget + att han pratade i telefon. Vad håller han på med dær inne?! Sitter å skiter å pratar i telefon på jobbet. haha.. Jaja..

Jag længtar iaf till "klassfesten" Jag kænner på mig att det bara kommer bli jag madde anna och sandra. Men jag och madde ær vældigt taggade iaf, vi har planerat en redig fylla! Och vi kommer ha så kul! Længtar som fan!

Kollade på nattbuss 807 i går, rætt gamml fim och rætt så dåligt skådespelare. Och var inte så hemsk som jag trodde, men visst den var hemsk, men jag trodde att den skulle vara ænnu værre.

Lunch snart, ska æta risotto tror ja mamma packade ner.

Ikvæll packar vi infør sverige resan, Och i morgon vi den hær tiden ær man eggad! Før då ær det bara 1 timma kvar tills vi slutar och 2 timmar tills bussen går. :)

Nej nu ska jag arbeta. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0