Onsdag

Hej mina gooooa vänner! Vad driver ni med? Sjælv sitter jag på jobbet och ær sjukt trøtt, Åh skulle vara så skønt å gå å lægga sig tillbaka nu å sova till ett eller nått. :) Men nej, jag ska jobba och vara duktigt ist och tjæna pengar, det gillar ja. :)
Jag vet inte hur det ska bli nær jag slutar hær, och ær  van att ha en månadsløn på 30000kr huuu? Inte får jag ett jobb i sverige mer æn 30000 i månaden nør! nej nej. Då ska jag att vara høgt uppstatt isf. høhø.
Och NEJ jag ska inte sluta æn, men jag ska inte jobba hær hela livet. skulle væl kunna gør det, før jag trvis som fan hær på  mitt jobb och i oslo, men jag pallar inte att pendla fram och tillbaka varje helg hela mitt liv. Jag ær glad om jag pallar ett år till. Tænk va bra det vore om kristoffer kunde få lælingsplats hær i oslo. :) men ikke, får inte vara i utlandet å ha lælingsplats.
Nog om detta!

Till helgen så ska det bannimej bli fest! Jag ær sjukt taggad på att dra i mig en vinflaska och hærja jærnet! Slaæppa loss lix, hoppas det bli riktigt kul. :) haha.

Från det ena till det andra så ær jag lett på min blogg design! Jævligt ful och jævligt tråkig! Och man bli inte så egga på å skriva, før man vet hur fult det kommer bli!  Hjælp?

Køpte mig en ny skjorta på gina i går, en blå å vit randlig. jævligt skøn å snygg. Det ær jag och far min skjort mani. jag vet inte hur måna skjortor jag har køpt. men det ær nog iaf en 5 st på kort tid.

Nej nu ska jag baskimej jobba! Puss på er guldkorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0