tja

Hello mina bäbisar.
Hur är det med er? Med mig är det bara fint. Sitter å väntar på att katina och sussane ska komma hem till oss. Vi ska nämligen berusa oss i kväll :) det gillar jag, Jag och madde var uppe till meny förut och köpte oss varsitt 6 pack, och de tar med sig nått gott oxå.

Jävligt jobbig dag på jobbet i dag, fullt upp hela dagen. Så jag är en trött och sliten arbetande kvinna.

Jag längtar tills onsdagen oxå, för då kommer lönen in på kontot, och det ´kommer inte sitta helt fel känner ja ;)

Jag saknar honey tooook mycket oxå, ska bli skönt att få komma hem å pussas å kramas och sova med varandra. <3 Mumma vad go han är :) Herre gud snart har vi varit tillsamman i 4 år, minde än 2 månader kvar. Har ni nått förslag på vad vi kan göra då? Vill göra nått roligt :) Kommentera om ni har nått förslag.

Kanske lägger in några fylle bilder i kväll vem vet ;)

Puss på er mina godingar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0