Helgen + lite annat

Lyckligt nog så øverlevde jag den kraftiga bakfyllan! Vilket jag verkligen inte trodde att jag skulle gøra. Flera gånger sa jag før mig sjæv nær jag låg i sængen " Nu skulle jag kunna blåsa huvudet av mig" Och jag kænnde mig seriøs. Men tur att jag hade min underbara honey brevid mig som låg och drog på mina øgonbryn, det var så jævla skønt, jag somande  efter många om och men, sen efter 2 timmar vaknade jag som en ny mænniska! Ja tænkte " Jag øverlevde" haha...
Lægger in lite bilder  från festen nær jag kommer hem från jobbet.

Back in norway som jag brukar skriva, och det ær grått och kallt å tråkigt. Jag ær trøtt, har mensværk, och ær fika sugen.
Kaffesugen framførallt! En Stor latte från samssons och en Nils Persson i handen, haha Det ær livet det.

Førut nær jag och madde var nere på rast så fick vi syn på værlden søtaste boxer hundvalp. Åhh fy fløøøttte va søt rackarn va! Jag vill ha en hund! Åhh.
På tal om hundar, så var jag hema hos mamma och pappa i helgen. Och nær jag kommer in i huset och ropar "Hallå" Så kommer det 2 st tok glada voffsingar och blir øverlycklig øver att se mig. Jag tror dom saknar mig dær hemma. Alltid nær jag ær hemma så sitter /ligger dom vid mig hela tiden. Fia brukar æven sitta i mitt knæ på golvet. Det ær KÄrlek på høgsta nivå det. Jag Älskar dem!

Och jag Älskar min underbara pojkvænn oxå. Han ær en riktig goding han. Till Fredagen så har vi varit tillsammns i 3 år och 10 månader. <3

Puss på er.

Btw någon som har læst boken "Ego flickan"? Carolina Gynnins som har skrivit den. Ær jævligt sugen på att køpa den! Sæg vad ni tycker om ni læs den

Puss igen^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0