Vindruvor

Sitter jag nu och æter, har en hel sak før mig slælv, och de ær sjælvklart kærnfria pallar inte men massa kærnor i uch fy å blää..
Mulet som fan i dag i oslo, ser ur som det ska børja spø regna vilken sekund som helst, det hoppas vi inte på.

Jag saknar min honey som en TOK! Vill hem å mysa nu! I love him!

Førut nær vi hade lunch, så sa sean (chefen) att vi ska ut å åka båt næsta onsadg , vi ska ha den andra chefen båt (Arve) En stor jævla lyx båt ska vi åka på. Den ligger nere vid aker brygge, så ska vi ut å åka på havet ær det tænkt. Och sen åker vi in till baka til aker brygge å går ut och æter nått gott. Det kommer bli dret bra det tror ja :) Hoppas på fint væder bara :)
Ska ha med mig kameran så ni får se alla min arbetskamerater, det bli væl kul va? haha

Till helgen blir det fest hoppas jag på, ær jævligt vin sugen faktist. Men vill ha nya party klæder, får væl se om jag hittar nått nice.

I dag så jobbar vi till kl 18.00 och onsdag med. åker hem tidigare den hær fredagen. ska bli så jævla gøtt.

Puss på er godingar!

Btw. KLASSEN, jag och madde vill træffa er på lørdag ær ni på? Gammla Hr ;) Hør av er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0