Häärliga Fredag

Heeeej!

Fan va seg jag är på att uppdatera! Men man kan inte vara duktig på allt här i livet!

Har börjat bli en riktig morgon människa ja, iaf när solen lyser igenom rullgardinen på morgonen, kl 06.30 på morgonen, då sprätter jag upp i sägen och gör mig fibergröt och kolla på vakna med the voice, jag älskar dom! :)
Sen somnar jag på soffan med Wille i famnen hihi :)

Idag så har jag varit till sunne, fan va jag gillar sunne på sommaren! kanske ska ta å flytta till sommarstugan under sommaren?! Det vore nått de!
Iaf så var jag med Elina och Sofie och firade Sandras Theo som fyller ett år imorgon, han fick en stor lastbil med massor av spadar hinkar krattor och vattenkannor, han blev glad, tror jag iaf . ;)

Nu har jag nyss satt på ugnen, ska göra strips och hamburgare, vet inte när jag åt det sist, gott ska det blir iaf!
Sen så kommer Ekman hit och myser ikväll, vet inte riktigt vad vi ska hitta på?! hoppas på en långpromenad.

Nej nu ska jag ge Wille pille mat sen ska vi ut och gå den längre kvällsrundan i det vackra vädret! :)

PUSS PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0