Onsadag?!

Jag har blivit helt dagvild, vet knappt vilken dag det är nu mera. Blir väl så när man bara är hemma och är arbetslös. Hurra, men jag har att mina planer än då ja, jag ska verkligen göra det jag känner för att göra! Kämpa och ge det en chans. Jag hoppas att det kommer gå vägen för om några år då är mitt liv perfekt, då gör jag det jag verkligen vill göra och har kämpat för. Det låter väl nice?! :)

Idag har jag hållit igång heeela dagen, Började tvätta kl 7 i morse, rööjt i lägenheten, bakat kanelbullar, Varit ute och busat med Wille ja en hel jävla del. Funderar på att damsuga och en ge mig ut på en låångpromenad, det är så skönt att få rensa hjärnan rejält. Tror jag ska gå den rundan jag och maria gick igår på 1 mil :) Fin runda som fan det.
Går nog hem till mamma och pappa först å ser om nån av dem vill med mig ut, det vill de säker.

Nej fan, nu drar ja

Ha det så fint alla, längtar som faan tills i morgon tror det kommer bli kul som fan! :) Ha lite grillförfest och sen röja järnet, right?

PUSS PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0