R.I.P


Min finaste ögonsten har idag lämnat oss med stor sorg! :( Jag kommer alltid älska dig gumman, du är mitt allt. Du har det bättre i hundhimmelen nu där jag vet att du spelar fotboll med dom andra hundarna, för det var det du var bäst på när du var ung och arlett. Du kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta! Du och jag föralltid min finaste ögonsten!
R.I.P Min finaste ängel<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Det har varit en sjukt jobbigt dag idag, har gråtit heladagen och jag mår skit! Tur att jag har mina andra två ögonstenar här hemma, vad skulle jag göra utan er?!  Jag älskar er. Kristoffer tack för att du är du! Du är Bäst.

Nu är det dax för sägen känns som om ögonen blöder, ska blir skönt att få sova.
Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0