Tisdag

Hoho, det var att ett tag sen jag skrev, Men jag har haft fullt upp hela dagarna så jag hinner knappt med att sitta vid datorn. Men nått inlägg då och då är väl inte så dåligt, bättre än inget.

Var juh och festade i KD i helgen, så jag tänkte att jag slänger upp lite bilder här sen! Jag hade iaf himmla kul :)

Nu har jag nyss käkat lite pasta gratäng, det var gottit. Lilla Wille ligger och sover han, Fy va söt han är när han sover Åhh! Men orkar verkligen inte låta bli honom när han ligger och är så go, men man ska juh inte störa valpen när han sover så jag får hålla mig i skinnet :)

Igår var Madde och Maria här, det var trevligt som fan!  Var så himmla länge sen vi tre gjorde nått ilag.

Är otroligt sugen på att grilla! Köpte juh en el grill i sommras som står nere i frådet, nästan så man skulle provköra den lite ikväll, kan juh alltid grilla korv :)

Nej nu ska jag googla lite på det latinska språket, för snart bär det iväg ;) hoho..

PUSS PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0