Torsdag

Dagarna bara flyger förbi, det är skönt för då är det helgen snart:) 

Mitt paket från jotex har kommit NU, beställde det i början av feb. Hoppas bara på att det är rätt färg på gardinerna nu.
Sen bär det av upp till x-är ska hämta tapeterna och takfärg, för här ska det bannimej göras om:)
Ska göra i ordning hallen och "lell" rummet, Skulle hemskt järna villja ha nytt glov i hallen oxå, men en sak i taget. Ska iaf köpa en snygg spegel och sätta upp i hallen oxå.

Igår så var jag och sandra theo och wille hemma hos elina på fika, det var mys. Sen tog vi en liten promenad jag och Elina på kvällen.

Är så grymt shopping sugen, vill köpa mig skor, solglajor, massa fina vår kläder :) Det bara kliar i fingrarna.

Nej nu ska jag ringa till vetrinären i råda för 5 gången idag, herre!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0