TorsdagDenTredjeD

Honey tvingade upp mig kl sex i morse och käka frukost med honom, det blev kaffe pallar inte äta på morgonen.

Kl 9.30 Åker jag till Karlstad. Sedan tar jag bussen 12.40 till Göteborg och är framme runt fyra tiden, halv fem kanske. Herre gud vad jag kommer ha ont i röööva när jag väl är framme. Tur att Edward gör mig sällskap på bussen, annars så hade jag nog blivit jävligt rastlös. Har även köpt mig en SOLO tidning + att jag har matat in massa nya låtar i min mp3 så det ska väl gå smärtfritt igentligen.

Ikväll blir det nog bara mys och snacka med brudarna men imorgon blir det Idol för hela slanten, fy fasen vad jag längtar! Hoppas på lite party oxå! Är extremt party sugen :)
Lördag blir det nog även liseberg och kolla runt på julmarknaden osv, Härligt.

Nej nu ska jag faktist packa det som fattas sen när det har ljustat lite så ska jag ta en promenad med Wille, det är juh förtusan inte ljust förns kl nio.

Ha det så bra så hörs vi nästa vecka!



Trion i gbg, kan inte bli nö an än stöllit dä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0