FREDAG!!!

I dag ær det fredag! FAN va skønt det ska bli att komma hem. Længtar efter skrutten Ester. Men imorogn så får jag se henne, dud!

Gud va timmarna går sakta på jobbet i dag då! børjade 07.30 idag så jag antar att det ær dærfør! + før att jag vet att jag ska åka hem idag.
Är en ritkgt trøttis idag, har sovit oroligt inatt. Vaknat inatt vid 04.50 av att det ramlade fullt av flaskor inne i duchen! Fy vad rædd jag blev! Men jag somnade om rætt så fort ændå.

Ikvæll ska honey gøra hembakad pizza tills jag kommer hem, mumma va gott!
Gruvar mig næstan før att gå ner till bussen sen, har så mycket packning och det ær så jævla tungt! Men jag klara mig nog.

Nej nu ska jag førsøka jobba lite, men det tar emot! :P

PUS!S!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0