Gullunge!

Helgen har varit underbar :) Och guldklimpen Ester är den finase bebben jag har sett! Duuuud! jag vill hem å tok snossssa på godingen! Tänk att de luktar så himmla gott, åhh sitter lite kvar i näsan än :) det får jag klara mig på heeela veckan. :(

Hände inte så mycket under heglen, Kristoffer fick ryggskott så vi kunde inte gøra så mycket. Slappade mest hemma i soffan, kollade på film, åt popcorn och hade mys.
Tror jag börjar på att bli sjuk oxå, har gått runt i flera veckor å sakt att jag har så bra emunførsvar å blablabla. Å bara før att jag har sakt det så ska jag væl bli sjuk oxå. FAN! Har ont i ögonen och känner mig allmänt matt å sliten å ont i halsen. Kan juh inte blir sjuk nu nær jag bara ha 3 veckor kvar att arbeta, ( haha høll på att skriva " nær jag bara har 3 veckor kvar att LEVA") Tokigt det kan bli.

Jævligt mycket snøg hær i oslo iaf, bahh jag som vill ha våren., jaja den kommer væl den oxå. Vill køpa en snygg vår jacka men det lær væl att drøja antar ja.

Nej har massor att gøra som jag måste ta tag i nu.

PUS!S!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0