Näst sista dagen!

Håller på å städar å plockar på mitt kontor nu! Fasen va mycket dret man sammlar på sig på ett år! Hade sjukt mycket paper, klisterpapper, gammalt godis, godis papper, gummisnoddar osv! Men nu ær det gjort iaf. Kænns skønt, men det ær så tomt?!

i dag så ska jag køpa tårta som jag ska ha med och bjuda på i morgon! Finns dock inte så många sorter att vælja bland, men nån lær jag væl hinna.

Fick LÖN i dag oxå, Jævlar vilken løn jag fick! løn + feripengar, sitter fint som fasen i plånkan nu det :)

På lørdag åker jag hem till Sverige kl ett nærmare bestæmt.
Kanske Kanske Kanske blir ørebro till søndagen oxå, om allt passar før alla osv! Om inte så blir det næsta helg!

Nej nu ska jag jobba!

PUS!S!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0