Onsdag

Nu har jag nyss käkat korv och makaroner, makaronerna blev överkokta och det är fan det äckligaste jag vet, så det fick bli lite korv ist.
Snart har jag bara en en vecka kvar på jobbet, känns så jävla sjukt att jag ska sluta, men fan va skönt det ska bli att slippa att pendla!! Åhhh, den söndagen jag skulle åka igentligen kommer jag må som en prinsessa, det kan jag lova! :)

Till lördagen så är vi bjudna hema till syrran å roger och fisen ester på smörgåstårta! Guuud vad jag ska snosa då! Sen efter det bär det av till Sunne, till Sandra och Peter och Teo. Vet inte riktigt vad vi ska göra, bara umgås antar jag. Det blir juh inte så ofta nu för tiden! Ska blir trevligt iaf. :)


Sitter och kollar på mr bean nu, han är juh inte lite dryg. Men ibland så finssar man väl till. Jag älskade honom när jag var mindre men har väl vuxit i från antar jag.

I dag så kom perra och hans dotter hit å kollade så att lägenheten var hel, och det var det. Han var super nöjd, var trevligt att träffa hans dotter oxå.

Nej nu ska jag slänga mig in i duchen tror ja. Ha det så bra

PUS!S!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0