Sista veckan nu!

Hej på er, hoppas det är fint med er. Med mig ær det kanon! Gør juh min sista vecka nu på time personale. Skit va fort det har gått, sen den dagen jag sa upp mig, herre! Men ack vad skønt det ska bli att få flytta hem till sverige igen och leva "normalit" liv med min kæaraste.
Så fort jag gør något så tænker jag i dag ær det sista måndagen i hela mitt liv som jag ligger i den hær sængen, sista søndagen jag går på taoletten hær osv osv, lite sjukt! Men va fan jag ær gald :D

Det kænns som om jag vill hinna med och gøra allt nu under veckan, fika, æta ute, træffa kompisar å så, Men va fan, det ær juh inte sista gången jag ær i oslo direkt.

Solen skiner och himmelen ær blå, hærligt væder som fan! Det firar vi med en fika efter jobbet  tycker ja :)

PUS!S!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0