Tisdag

Tjenare!
Hoppas det ær bra med er, Bara fint med mig har dock en mage som spøkar! Vettu tusan vad det ær? Morrar å kocklar hela tiden. :(
Har fan inte lång tid kvar hær på jobbet hellre, gør denna vecka och sen næsta vecka sen flyttar jag hem :D FAN va skønt det ska bli att få lite ordning å reda på mitt liv. Har kænnt mig som en jojo i ett år, men det har varit mycket lærorikt och jag har lært mig en massa. Jag ångrar mig inte en sekund!
Ær bara lite rædd før att jag ska bli rastløs nær jag væl kommer hem. Ær juh van att ha nått att gøra hela tiden! Men jag ska børjar på styrkan igen tror ja, har juh nått erbjudande nu 2 før priset av 1, det ær juh sketa bra.
Och en liten voffsing får det bli lite længre fram, men bara lite! :)

Nej nu slutar jag før dagen snart, då ska jag Madde Markus och David dar ut till ikea :) Ska bli skøj. Sen blir det hem å putsa upp lægenheten!  Før i morgon så kommer han vi lånade lægenheten av, han ska væl typ kolla så vi har skøtt den bra och inte førstørt nått.

Fin Fin dag men andra ord! :)

PUS!S! Ha en fin dag alla vænner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0