Torsdag

Nu har alla dragit ifrån jobbet, sitter hær ensam! Lungt å skønt må jag sæga:)
Ringde nyss å bestællde pizza på Dolly, jag blev riktigt glad i hjærtat nær jag pratade med killen i bestællnignen, Han var så glad och trevlig. Blev så toktigt att jag børjade prata norska! Haha. Men men så kan det gå!

Efter jobbet ska det bli en lite shopping runda på majorstuen! Ska till veromoda och køpa en skjorta och sen ska jag till the body shop och køpa grejer :) Blir nice det!
Sen blir det væl att packa ducha fixa håret osv och sova! Ska bli så skønt att komma hem!

Det ær sånt jævla skit væder hær i oslo! Det har snøat hela dagen! Sjukt mycket snø ær det, minst en halvmeter! blir så lett, vill juh børja anvænda min nya fina vårjacka snart!

Vissa helger har man massor att gøra, andra har man inte ett dugg att gøra! Som nu till helgen ær vi bjudna øverallt! Hellre det æn att sitta å uggla hemma bara! :)

Nej, måste jobba lite nu innan jag dra, massor men saker som ska in i arkivet! bara att jobba på!

Hoppas ni får en fin dag!

PUS!S!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0