VRAK?

Ett riktigt nervrak ær vad jag ær, Syster ær beræknad att få barn i morgon och jag ær så nervøs! Hoppas på att den blir en liten tjej, hoppas hoppas. Men jag tror att det blir en liten kille, man kan juh alltid hoppas :)

Hungrig ær jag oxå som en liten spjuver, blir mormors køttbullar å makaroner, mummma :)

Jag ær så sjukt Taggad på att køpa mig och kristoffer en resan utomlands, jag ær juh skyldig honom en resan, eftersom vi inte åkte i sommras. Så det blir førmodligen till kreta eller mallorka, det får han bestæmma  eftersom det ær hans resa :P Tror vi dra någon gång i slutet av maj. børjan av juni.

En vovve ska det juh bli oxå, men nær ær frågan? Nær jag kommer hem eller nær jag børjar skolan?
Om jag køper en nær jag kommer hem så kan vi inte åka utomlands och jag kan inte sommarjobba i norge, om jag køper en nær skolan børjar så kommer jag inte ha 100% tid till den lille valpen som behøver 100% nærhet!
Nej det får bli en riktig funderare!


PUS!S!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0