1Jan

Hello jag vet jag är sjukt dåligt på att uppdatera, men va fan jag har lov :) å då njuter jag extremt.

Nyss kommit hem i från moromor har varit lite kalas där idag så vi har ätit massor av mat och fikabrö så jag är mätt och belåten nu:)

Ja det var juh nyår i går, var juh till by. Hade faktist sketa kul där vilket jag absolut inte trodde att jag skulle ha. Men med tre hel sköna brudar så kan det väl inte bli bättre :)
Dock blev jag sketa full men det får man va på ny år. Det sjuka var att jag verkligen såg dubbelt, satt å skrev sms och jag såg två mobiler  men en massa text, Ja vell så kan det gå. Men är inte det minsta bakis i dag, var pigg som lärka när jag vaknade, berodde förmodligen på att jag och kristoffer åt pitabröd mad tacko köttfärs i natt, mumma. Bilder kommer lite senare idag.

PUS!S!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0