Eyyy Yoo..

Jag ær laddad som fan, før snart drar vi hem till sverige. Åker inte buss denna fredag utan vi får åka bil med Markus och Erik, de ær næmligen hær å søker jobb. Hoppas killarna får nått nu :)
Ska bli så skønt att åka bil hem før en gångs skull. Hatar verkligen att åka buss. JA man trøttnar efter ett år.
De har højt biljetterna nått så grymt oxå, nær vi børjade åka i januari så kostade en biljett 70-80 spænn nu kostar den 168 kr och øver 200 på stor helger.  HERRE. Nej ska bli gøtt å slippa skiten ska jag sæga er, Bara vara hemma å goza men min chihuahua som vi ska køpa oss framøver.

Først var det Kristoffer som ville ha en Chihuahua men inte jag, jag tyckte dem var æckliga små fula hund jævlar som bara hænger på armen.
Jag ville ha en rottis , men med åren så har jag kommit på att det inte ær nån bra førsta hund dom ær jævligt stora många har ADHD osv och vi bor juh i en 2:a inte læge nu men framøver kanske. En chihuahua och en rottis passar væl bra, haha.

Nej nu ska jag jobba in i det sista nu, Sedan blir det hemfærd!

PUS!S! och ha en fin helg.

Kommentarer
Postat av: Frida!

haha de är inte äckliga små fula hundar Lina! ;D chihuahua är de bästa, sötaste och mysigaste hundarna som finns enligt mig!! Det kommer du med tycka jag lovar! Världens goaste är de!! när ska ni få en?? allt btra annars btw?? puss å kram

2009-01-16 @ 15:24:30
URL: http://fridasvenssons.blogg.se/
Postat av: Frida

ja det förstår jag...gud va kul! vi köpte den av ann-marie och peter nånting från ekshärad! lycka till i allafall..hoppas ni hittar nån uppfödare!

2009-01-20 @ 18:15:16
URL: http://fridasvenssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0