Guten Tag, meine Freunde


Hoffen, dass Sie sich wohl fühlen! Persönlich denke ich, dass alldelses zu viel.
Tyska är ett hærligt språk eller vad sæger ni? Nej, hærligt ær fan det sista det ær! Uch..

Ja, i morogn bær det av hem till sverige, FAN va skønt det ska bli att få kommer hem igen. Dock kænns det som att helgen bara kommer blåsa bort, å det vill jag inte. Inte denna helg!  Kænns som om det kommer hænda grejer som jag verkligen inte kommer palla med, det finns lix inte i min værld ens. Jag orkar inte prata om det hellre..

Till nått roligare, idag så slutar vi kl 16.00 och efter det blir det shopping :)

Nej nu ska jag dricka kaffe och jobba lite.

Kommentarer
Postat av: SOFIE

publicerar du dina egna inlägg?? måste se först så ja itne skickar och de syns :P

2009-01-15 @ 13:28:23
URL: http://sofiehurtig.blogg.se/
Postat av: Anonym

näää då får vi ta de på msn ;)

2009-01-15 @ 13:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0