Lina och Kristoffer<3

Vad heter ni? Lina och Kristoffer
Hur träffades ni? ôhmm, i skolan på älvstranden var väl första gången.
Är ni förlovade? Nopp
Bor ni ihop? Ja på helgerna
Har ni barn? Nej, men en vovve snart :)
Har båda körkort? Ja, Självklart!
Isåfall, vem kör bäst? Vet inte, jag kør fort, han kør sakta.. typ..
Kommer du ihåg er första kyss? Jepp, det var i Malung på dansbandsveckan, begge var alldeles før fulla.
Vem sa "Jag älskar dig" först? Tror det var jag faktist, eller om det var han?! Nej jag vet inte..
Vem är äldst? Kristoffer.
Vilka stjärntecken är ni? Jag är kräftan och han är tvilling
Vem fyller först på året? Han
Vem är längst? Kristoffer'
Vem sjunger bäst? Ingen av oss sjunger bra.
Håller ni i handen på stan? Japp, om vi inte har massa mat kassar i händerna.
Kände ni varann innan ni blev ihop? Kännde å Kännde, vet jag væl inte. Vet att han kom från x-ær och spelade i rimmfrost. och gick EC.
Blev du kär i första ögonkastet? Nopp, men förtjust kanske.
Har ni någon speciell låt? Det har vi.
Har ni några "fri kort"? ??!!
Har ni varit utomlands tillammans? Gran canaria, London, norge, Finnland.
Vilket är ert bästa minne? Våra stunder på Gran canaria
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Jag är i norge och han är hemma i hagfors.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Massa alltid.
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? 3 Mil typ
Blir du lätt svartsjuk? Nepp det blir jag inte, men førr så..
Brukar ni bråka? Nej, vi käftar mest.
Ringer eller SMS:ar ni mest? Sms mest, eftersom det ær så jævla dyrt att ringa från och till norge..
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Rompa, ögonen, munnen, händerna, kan fortsätta lääänge.
Brukar nån av er prata i sömnen? Kristoffer påstår att jag gør det ibland, men gnisslar tänder det gör jag iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0