lördag

Hellloooo..
Hoppas det är bra med er. bara fint med mig, sjukt mätt bara. Jag och honey har haft en riktigt myssss kväll i kväll ätit massa olika ostar å kex godis å chips å kollat på film, mysss! Sen gick vi ut och gick en stund vid 23, kallt men skönt med luft.

Var uppe till valhall i dag å åkte lite skridskor, skoj som fan! Men jag kan juh inte åka skridskor längre?! chit blev riktigt ledssen, nästan iaf, sjukt tråkigt att alla mina kunskaper är borta bara sodär. Det är väl bara att ta nya tag det antar ja. Kännde när jag åkte att jag saknar hockeyn som fan! Fan vilket jävla pang gäng vi var! Vi var så sjukt duktigt och så sjukt jävla bra! Alla visste vika vi var :) Härliga tider som tyvärr är över för alltid!

Jaja, imöra bär det av till oslo oxå bara att bita i hop å lämna allt för 5 dagar. Men om två månader då jävlar ni blir det andra bullar och det glädjer mig verkligen! Jag har planer, vi har planer och jag är det lyckligaste i hela världen!
Nej nu blir det bingen snart ska lira lite ds innan bara, de e så kul:)



Jag säger bara USA och vad som händer där förblir en hemlighet tills det sker! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0