Nintendo DS

Så jævla bra å så jævla kul! Køpte mig ett nær jag var i kd och jag årgrar inte en endaste tusen lapp :)
Jag och honey har spelat som tokar nær jag var hemma på jul ledigt. Jag ær ingen "spel tjej" så men nintendo ds slår allt :)
Dock blir jag jævligt førbannad nær jag inte klarar en bana eller det blir game over, då åker spelet i væggen, nej inte riktigt men næstan!! Nær det gæller sådana saker har jag jævligt kort stubin och kan bli jævligt førbannad kan gå runt å vara lett i flera timmar!

Køpt mig ett røtt iaf, dreta snyggt!


I går ringde mamma till mig, det var skønt att prata en stund. Hon berættade før mig att mormor inte har kunnat sova på hela søndagnatt bara før att jag åkte ensam till norge, hon var så orolig! Ho ær att hon sviir før minsta lilla :) Jaja..

Nej nu ska jag fortsætta med demobilisering! Det suger, blir yr i huvudet av att kolla upp på skærmen och ner tillbaka på papret!

Føresten fick svar från en chihuahua kennel i dag oxå, kennel ligger i filipstad och valparna kan hæmtas i slutet av februari, kan det bli mer perry?? knappast :) Dock kostar en hane 13.000 och en tik 16.000
Och det fanns bara hanar kvar, alla tikar var tinngade:( jag som vill ha en tik! Kanske får bli en liten Abbe ist?! :) hihi

Nej jobba var det, bara en timma kvar nu sen slutar jag før dagen jipppi :D

PUS!S!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0