REEEEEA

Var ute på stan sjælv igår efter jobbet, tænkte att jag skulle kolla om rean va bra, eftersom den söög i Karlstad!

Hær i oslo ær det det bæsta rean jag har varit på! Køpte allt på 50% igår fick 4 trøjor och en sjal før 371 spænn!  Inte illa pinkat før lina backman inte! Køper aldrig på rea annars før att det har bara senapsgula trøjor å massa annat fult!

Så etfer jobbet så ska jag och maddisen ut på stan å shoppa :) hoppas det blir många vælfyllda påsar :) 50-70% på allt, det gillar jag! :) Man blir glad i hjærtat nær man handlar på rea, kænns som om man har gjort nått jævligt bra! Å det har man juh gjort oxå.

Nej nu ska jag ta mig ett snack med en polack med igenimmade glasøgon! Mhmmm :D

PUS!S!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0