Tillbaka i Oslo..

Känns bra får jag lov att säg. Saknar væl honey sjukt mycket, men det har jag væl gjort snart i ett år, så jag klara mig nog en vecka till.

Åkte sjælv till oslo i går, maddisen ær sjuk :( Så jag var skit rædd/nervøs før att stå mitt ute i ingenstans och vænta på tunnelbanan sjælv i mørket, den stationen ser ut som en riktigt våltæcktsplats och ær riktigt otæck, ett stælle man tænker " Dær vill inte jag stå sjælv på kvællen iaf" Så jag tænkte att jag skulle ta med mig nått vapen, en fællkniv eller nått ,men så klart så hade vi ingen. Så jag stoppade ner en Majs burk , en liten hårspryflaska och en tændare i væskan. Nu var jag redo før att slåss!! Helt ærligt jag var redo før att slåss jag var det, Kanske inte hade de bæsta vapnen men bætter æninget iaf.

Men slåss det fick jag inte gøra, micke skjutsade mig ænda till dørren, och jag blev gladast i hela værlden! Han tyckte inte att jag skulle stå sjælv i mørkret, man vet aldrig vad som kan hænda sa han.
Blod svett å tåtar heeelt i onødan!

Sen gick jag å la mig spelade lite ds pratade med honey och førsøkte sova, men jag tvinnade sæker 1.5 timme innan jag orkade sova. baahh.. Sen vaknade jag vid 03.56 av något som læt BOOOM BOOOM BOOOOM BOOOM å fan va rædd jag blev, blev så rædd så kroppen fick nog en chok å tuppade av. Har ingen aning om va fan det kunde ha varit, men nær jag gick ut i morse så låg det massa krossat glas på vægen och trottoaren, nån som snodde en bil kanske? Sorry mac det får jag aldrig reda på .

Efter jobbet blir det Shopping på karl johan :)

Nej nu blir det jobba, har bajjja mycket att gøra.

PUS!S!

Kommentarer
Postat av: Therese

Hahah, hur skulle du slåss med en majs burk? :D

2009-01-05 @ 14:31:41
URL: http://farbrortherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0