Torsdag

I morgon ska jag och kristoffer och erik på bio :) Vi ska se Twilight, hørt från många att den ska vara bra, Men man ska væl inte ha førhøga førvæntningar då blir man bara besviken, vilket jag ær expert på.



Ikvæll blir det att packa oxå, fan va skønt att få komma hem igen. Tiden går fort! Det gillas.

På lørdag hoppas jag på ett ikea besøk oxå, ska køpa lite små grejer och massa ljus så klart och kuddar vill jag ha nya oxå. Gardiner behøvs oxå, Lampor?! ja vi får se vad det blir. Mys ska vi ha iaf.

Inget har hænt med ida æn hellre, lugn som en filbonk ær hon, ska ta å dra dit en svæg så jag får en sista titt på bæbis magen :) Ska ta några kort oxå.

Nej nu ska jag førsøka jobba, har ont i magen som tusan.

PUS!S!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0