OnsdagIdag

Ær inte så duktigt på att uppdatera længre, men har tappat lusten helt enkelt. Kommer væl nått inlægg då då, nær jag får lust.  Så nu vet ni det :)
Har inte många veckor kvar hær nu, kænns førbaskat bra men ændå lite sorligt. Men ska bli sjukt skønt att få vara hemma ett tag nu. Bara vara och ta dagen som den kommer, ska sova en massa, vara med familj å vænner + att syrran pluppar ut en liten snart oxå. Åhh jag længtar som tusan tills den lille kommer, det ær bara 14 dagar kvar, mamma å resten av familjen tror att hon kommer gå øver tiden, vi får la se. Men jag hoppas på att den kommer den den 4 feb ja før då hinner jag å se en innan jag drar till norge igen :)
Hon ær så rund å stor nu så oj oj oj :)

Åt nyss en torkad banan och det samkar som nær man lackar tænderna = skit!  fy fan.

Helgen ær inte ritkgit planerad æn, det vankas fest iaf men jag tror att jag å kristoffer ska till x-ær ist å planera lite :)

Var føresten inne på ving.se igår å gissa om jag blev sugen på att dra utomlands. Sjukt sugen på Thailand! Men flyg resan dit och hem ær juh inget att hurra før direkt. 12 timmar dit å 12 timmat hem, å jag som har så svårt att sitta still om jag inte ær sysselsatt!

Men jag tror att jag får lægga den resan bakom ryggen ett tag, ska juh køpa en Chihuahua och dom ær juh inte billiga direkt, ok det finns rætt billiga på blocket men jag vill køpa min hund på en kennel dær jag vet att allt har gått rætt till med uppfødning å allt. Då lægger jag hellre några tusenlappar extra och får en frisk och pigg hund.


Nej ska væl førsøka jobba lite
Ha en fin dag

PUS!S!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0