Fy fan va jag är bra!

För ett par månader sendan så bestämde juh jag mig för att börjar träna och gå ner i vikt, osv.
Har  haft ett långsiktigt mål sedan jag började att träna. Målet var iaf att jag skulle väga ett visst antal kg tills den 21 juli då jag fyller år, så imorse när jag ställde mig på vågen så fick jag se att jag bara har 9hg kvar, fy fan vad glad jag blev! Allt som alla har jag då gått ner 8 kg. Jag är riktigt stolt över mig själv och fy fan va jag är bra!

Många undrar hur jag har gjort osv, Ätit rätt och tränat som en hel del. Stavgång, löpning, promenader, cykling, kutat i trappor.
Man kan äta allt men med en måttlig mängd.

Alla bantningsmetoder som finns, tex att man bara ska dricka eller bara käka soppa är rena rama skiten! Man går upp allt man har gått ner + lite till säkert, när man har slutat med dieten och börjar käka vanlig mat. Det finns inga genvägar kom i håg det.

Nej nu ska jag dra iväg till jobbet, ha det så bra!

Puss puss
.
Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0