KD...

Hello, hoppas det är kanon med er!
Har varit i karlstad i dag hela dagen helt oplanerat, gillar att göra spontana saker ;) Kom på när jag var ute och gick i morse att jag vill förnya lite i bandrummet ( har en tendens till att tröttna på saker och ting väldigt fort). Vi drog i väg till kd och shoppade loss. Köpte en badrumsmöbel, riktigt snygg och stor och bra på alla vis! Köpte turkosa badlarkarn och handukar, 3 korgar, ljus, 3 krukor,3 kaktusar, torkade blommor som luktar apelsin och päron och 2 lampor att ha i sovrummet. och lite mera ikea skit :)
Köpte även nya träningkläder, 3/4 byxor och ett linne :) Och ett par vanliga vita schorts och ett par gladiator sandaler och en marinblå väska.
Jag är nöjd!!


Undrar vad vi hittar på för skoj i morgon?!

Btw, så har vi nu fått sålt våran fina sommarstuga i sunne, allt gick så himmla fort tog bara 2 veckor innan nån nappade. Imorgon skriver vi kontrakt och grejer.
Min gammelmormors mamma och hennes man var det som byggde stugan nån gång sent 1800-tal elelr tidigt 1900-tal, så det har juh gått i genarationer, så den stugan är juh sååå mycket värd för oss. Men shit the same, det blir bra!

Nej fy fan nu ska jag göra nått vettigt!

Kyss mä!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0