Härliga varma dag.

Nu har jag nyss gått runt sjön med maria, det var jobbigt med alla mygg som var runt oss hela tiden. Själva rutten är inte alls jobbig längre med stavar (8km). Man märker fort att konditionen bli bättre och bättre. Skulle lätt kunna dra ett vara till :) bara jag har någon att gå å prata med.

Ja nu är det inte länge kvar till jag dra till götet hellre. Har inte packat all än. Har lakt fram lite på sängen men vettufan alltså vad man ska ha med sig. Tar nog lite av varje så blir det nog bra.

Gjorde en ugnspankaka med hallon och blåbär  till kvällsmat föut och en klick vaniljglass, Fy 17 va gott det var.

Nej nu är det dax att börja packa, ska upp tidigt till morgonen.

Ha det så bra under veckan, Vi hörs till helgen när jag kommer hem! Kommer ikke ta med mig daton till götet!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Den var helt sjuk! När du hälsar på så får vi ta den nya galna på Aker brygge :)

2009-06-01 @ 22:48:16
URL: http://madeleeiinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0