Måndag

Morrn morrn!
Hoppas det är bra med er, själv är jag helt skakis!
Förut när jag var ute med Wille på morgonrundan så sprang det en en STOR mastiff hund från en gård i full fart mot oss, Tog upp wille i famnen och skrek till hundjävelen att gå hem. Jag tordde helt ärligt att han skulle käka upp både mig och Wille. Fy fan va rädd jag var! Skakade när jag gick hem sen. Och lilla Wille blev juh oxå rädd han pep och skrek!
Vanligt vis brukar jag aldrig vara rädd för hundar oavsett storlek/ras! Men  idag blev jag fan riktig rädd!






Nu vet iaf jag att jag aldirg mera kommer gå förbi det huset med Wille igen iaf.

Ska jobba idag oxå, har jobbat sen fredagen! Men nästa helg så bär det av till norge hem till Maddi :) Ska bli kul som fan! :)

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Det kommer bli asroligt :D Såg nyss att vädret inte blir så kanon i helgen, bara på fredag. Vilken tid kommer du? :)

2009-06-29 @ 14:58:04
URL: http://madeleeiinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0