Meen Tjaa!

Det var inte igår :) har varit ledig i två dagar nu, hur skönt har inte det varit på en skala 0-10 i stekande sol?! Hoho i feel good!

Har varit på rådastrand idag, året första dopp blev det idag oxå. Det var rätt så skönt med det tog kanske 20 min att komma i. Har blivit en riktig badkruka på senare tid! :(
Ska dit tidigt imorgon med ekman, Ska packa en god matsäck med pastasallad och div grejer, Göddi!

Idag så fick jag se en orm som slingrade längst grusvägen vid järnverket, som tur var så cyklade annars vettufan vad jag hade gjort?! var helt skakis i benen och mådde skit konstigt/dåligt. Är verkligen skit rädd för ormar!

Nej nu ska jag ducha och käka lite jordgubbar och vattenmelon.

Ha det bra, Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0