Sooool

Äntligen har solen trott sig fram, det var på tiden. Jag sprätte upp kl 07.30 idag och blev riktigt glad när jag såg att det var klar blå himmel och skinande sol.
Gjorde en brak frukost till mig och honey i morse, Fibergröt, kokt ägg, smörgås, grönskaer och kaffe var mumma det!

Håller på å tvättar nu, men om 30 min ska jag och Eva, Kristoffer, Hugoponken och stavarna bege oss runt sjön i morgon solen.
Jag och honey har bestämt att vi ska gå varje morgon  i två veckor :), Eller ja ,det var väl jag som kom på de.

Nej ska springa ner till tvättstugan nu, har ett ton tvätt i toktummlaren nu som ska vikas!

Puss puss


Gran canaria

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Det var bara en grej jag inte vill prata om, men jag låter bli att tänka på det istället så går det nog över :) Tack för omtanken! <3

2009-06-19 @ 13:39:28
URL: http://madeleeiinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0