Studenten


Liten bil stor :)

Studenten var helt topp! Massa spring, byta kläder skor hit och dit, ösregn osv. Men kul var det att.
Efter utspringet så drog alla hem till mamma och pappa å käkade massor av god mat  kaffe och tårta, åt så mycket så jag var tvugen att knäppa upp byxorna haha :)

Sen var det in i dimman som gällde, drog ner till Madde å gänget, sen parken som söög i vanlig ordning! Var där i en timma kanske och det räckte gott och väl :)
Drog hem till Honey och wille å la mig, hade dock fått i mig alldeles för mycket mintu, Vilket resulterade i att Ullrick kom på besök, hoho. Att man aldrig lär sig! :P

FASEN va resorna har blivit dyra nu då, Bara för att det är skit väder i sverige! En sista minuten resa kostar lika mycket som en vanlig charterresa. Ska vänta tills augusti tror ja, blir mycket billigare då.

Nej nu ska jag gå å blåsa håret, sen ska jag ta en promenad med Wille.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0