Söndag

Nu sitter jag här i soffan ny duchat och go. Har kletat på en ansiktsmask i fejan oxå, fan va nice det är.
Idag så har jag umgåtts lite med Eva, Vi cyklade från hagfors till Rådastrand där vi hade picknick brevid stranden. Heltplötsligt så började det spöregna så vi cyklade bort till lekparken och satte oss i ett litet lekhus och fikade och tarjade som bara den, det var mysigt. Folk i husvagnarna brevid började nog fundera när det satt två vuxna tjejer i ett lekhus och fjantade sig. Men mys var det. :)
Sen när regnskuren var över cyklade vi hem till hagfors mätta och belåtna, dock gick det tungt hem.

Göteborg trippen var hur härlig och hur underbar som helst, Var gött att bara få komma bort och koppla av ett par dagar.
Besökte Liseberg dirket på tisdag kväll när vi kom fram, Så sugna på liseberg var vi. :) Trodde att jag skulle få åka alla värsting karuseller själv, men Maria hängde att på efter MÅNGA om och men, Kul som fan hade vi Iaf. EMD var juh där och spelade oxå, det hade vi juh inte en aning om så det var juh ett jävla pluss. I slutet var vi så snurriga i huvudet så vi mådde pyton, med det är väl så det ska vara när man har varit på liseberg en kväll.
Reserande av dagarna ägnade vi åt till Shopping, fika och chill och mat på uteserverignar, Hur mysigt som helst.
Fick iaf tag på 3 klännigar, En klännig som jag köpte på MQ som jag ska ha på systers dop, det var nog den finaste klänningen jag har köpt och den satt som en smäck, mycket nöjd. Två klännigar från hm En till min brors student och en klännig till en varm sommardag bara. Brillor,Klypor, tubtopp å nån tunika hit och dit. Shoppade en hel del iaf.










EMD i Like ;)










Var väl några bilder iaf :) Ska få flera av Ekman sen.

Ha en bra kväll, nu ska jag och Wille kolla på film

Puss pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0