Ätardagen

Ja det kan man lugnt säga att det har varit för mig och Kristoffer idag! Herregud!

Morgonen började iaf med att jag vaknade av att det luktade nybakat i hela lägenheten, trode att det kom ut i från gången eller nått, men ikke sa nicke! Det var min underbara Älskling som stog och bakade scones till frukost! Hur underbar är han inte?! :)

Sen var jag ute ensam och tog en rejäl promenad i det gråa vädret, Skönt att få komma ut och lyssna på musik på högsta volym och gå så fort bena bär.
Sen så gjorde jag fanimej den godaste kycklinggrytan ever! Super go verkligen. :)
Och nu har vi nyss tryckt i oss pommes med lövbiff och bea, det var ganska så gott. Men vart lite för mycket kännde ja.
Därför ska vi avrunda kvällen med en hallon och blåbärs smothi :)

Föresten så har vi börjat ha Wille lös nu, Åhh herregud vad han springer oj oj oj. Förut så har inte inte velat gå en meter med koppel, Men nu jävlar går det som kula. Skönt som fan.

Har laddat hem en film som vi ska se nu ikväll, let the right one in kanske den hette?? Tror den ska vara bra iaf.

Wille ligger precis intill mig nu och tuggar på ett grisöra, det luktar sååå gott och mina byxor kommer lukta sååå gott sen. NOT!

Jag längtar otroligt mycket tills Lördagen för då vankas det fest i Karlstad men flickorna! Åhh var såå himmla länge sen jag festade så det ska bli så kul att få komma ut på nått riktigt för en gångs skull.
Kristoffer stannar hemma och tar hand om Wille skutten.

Nej nu bli det fim och massa MYS!!

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0