Det snöar!!!

Uch va lett jag blir, det har tok snöat hela morgonen! Jag som verkligen trodde att våren var på väg! Hade tillochmed på mig vårjackan i onsdags, jaja. Stackars Wille nu när det blir massa snö och kallare, det tycker han inte om! Tror han har en riktigt slappis dag idag, har har legat å slöat och sovit sen kl 8 i morse, han har varit ute en gång sen kl 06.30 i morse.
Idag så kommer M som vanligt hit på en promenad, Hon rinde förut och sa, "Vi har massor kul att prata om idag" Haha undra va hon gjorde igår? HAHA!!

VI var iaf hem till mamma igår eftermidda. Drack kaffe var ute och gick lite å så, sen på kvällen så beställde vi pizza, Fan va gott det var!  Wille fick hälsa på Aston och fia. Trodde aldrig att det skulle gå bra med aston och Wille, men det gick hur fint som helst, Aston var såå snäll och go mot Wille han förstog nog att det var en valp :)
Fia var rädd för Wille hon, Haha. Skällde bara och vågade inte titta på honom.
 
Nej, nu ska jag ringa ett samtal till min saknade vän!

Ha det så bra

PUS!S!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0