Fuck..

Vilken jäkla skit dag jag har haft hittils i dag! Åhh..
Började redan kl sju i morse, Tog upp Wille i sägen för att vi skulle sova vidare efter frukost, Helt plötsligt så blev han på ett tok busigt humör och bet mig som fan i näsan, det gjorde så jävla ont att tårarna började komma. Då tänkte jag den här dagen kommer bi en skit dag, vilket det har varit än så länge oxå.

Skulle hoppa in i duchen förut och när jag tog av mig trosor och strumpor så slängde jag dom i toaletten ist för tvättkorgen! HAHA! Då började jag skratta för mig själv.

Vi busade med en leksakförut, jag slängde i väg den Wille hämtade den, han kom i rasande fart mot mig, upp i mitt knä och jag fick hans huvud på läppen så den sprack!

Sen skulle jag göra omelett, knäckte en massa ägg i en bunke, "knackade" dom mot diskbänken/slasken för att det skulle gå lättare, Knäcker ägget "häller ut det" i slasken och äggskalen i buken! HAHA!

Undrar vad som kommer hända mer i dag?!

Nej jag tror att jag ska ta å gå å lägga mig nu, det är inte min dag i dag!

Tack för mig

PussPuss

Kommentarer
Postat av: j

hahaha va roligt!!!

2009-03-31 @ 22:15:47
URL: http://jolinska.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0