Fullt upp

Ja idag så har jag haft fullt upp hela dagen! Wille vaknade som vanligt vid sex tiden och ville ut, men Kristoffer tog honom i dag så jag fick sova tills kl 06.30 iaf. Kollade som vanligt på vaknade med the voice som vanligt. Efter 30 min så gick vi till baka till sängen och sov ända tills 10.15, de var gött de.

Jag och Wille har varit hemma hos familjen Ekman i dag, blev bjudna på lunch, det var gott med soppa:)
Wille tyckte inte det var kul att åka bil, har pep och var nervös hela tiden på vägen dit, men på vägen hem så sov han, gött de iaf.
Sen efter det så drog vi in till mormor, där var Ida och Ester hon bjöd oss på fika å götti :)  Full rulle som vanligt på Wille, han är helt tokig i Hugo :)

Nej, nu tror jag att jag ska höra med mormor om hon vill passa Wille, vill till Lidl och löpa lakarn med resår i :)
Tror jag ska ta mig en promenad dit i det sköna vädret! Men blir glad av att se och känna solen!

Föresten så har jag och ekman varit riktigt hurtig den här veckan, gått långpromenader varje kväll nästan, skönt att komma ut och få frisk luft och nån vettig att prata med, Tummen upp för oss två :)

Tror jag ska dra hem till mamma och pappa i kväll kanske? Kan vara skönt att komma hem och bli ompysslad, det blir man knappast här!

PUS!S!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0