Godmorgon

Inte är jag uppe med tuppen iaf :) Men det behöver man inte vara första veckan som man är "arbetsledig". Nästa vecka blir det andra bullar! Då blir det väl att ligga halvvaken halva nätterna.

Sitter och dricker frukost nu, har nämligen gjort mig en smoothies, med en apelsin en banan och yhoghurt med mango och passionsfrukt, mumma var det :)

Nej nu får jag lov att klappa igen, ska ut och gå med 3 hundar nu på vintervägen hohoo...  Sen blir det klippning hos Linda sen ska jag och Ekman busa lite  :) får väl se vad vi hittar på för kul, en fika på telehuset blir det garanterat :D

PUS!S!

Kommentarer
Postat av: Angelica

yes helt gratis. Jag måste öva mig nämligen , jag är dock inte superduktig men det är ju finare än standard som finns på blogg.se ;)

2009-03-05 @ 22:12:48
URL: http://iamangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0