Grubbel. . .

Jag är vaken, men ack så trött. Det är ingen ide att jag lägger mig än, orkar ändo aldrig somna förens vid ett tiden än då. Ligger och tänker alldeles för mycket, har lix en  stor knut i magen som inte släpper, vad jag än försöker med.  Tänker så mycket på dagarna att jag alltid har huvudvärk på kvällen.
Plus att jag ligger i en säng som jag inte är van vid, plus att honey tvinnar som en tok gör det inte bättre.


Jag vet inte om jag har gjort rätt?! Fan....



Jaja vill inte tråka ut er i onödan, det kommer blir bra.
Har iaf kollat på rallybrudar ikväll, den var helt OK. Rolig och gammel värmland.
Även kollat på Charterhjältar, bra det oxå men det slår fan inte chrterfeber i norge alltså, det var mitt favvo pogram det :)

Nej nu ska jag slå igen butiken och gå å borsta tänderna, ska ställa klockan på 08.00 så jag kommer upp i tid. Då blir det en långpromenad och sen ska jag till skolan å prata med karin. Vi får se hur allt blir. Hoppas på det bästa, annars kanske det blir arvika?! humm jaja..

God natt PUS!S!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0