Kaffe

Blodpudding, det var inget vidare alltså! Den tror jag wille ska få smaka av ist. Ucha,,

Jag har även tagit bilder på honom idag, tog när han låg och sov, lättast så.


Han sover lite hur som helst han!


Tröttis

 
På väg ut här, satte på honom en tröja så han inte skulle frysa så.

I dag så kommer eva hit med ett täcke till honom som hon har stickat till honom, alltså ett täcke han ska ha på sig ute. Hoppas det passar på honom, han växer så det knakar!

I kväll ska jag se på den rätte för rosing, haha det är så bra, eller nej det är det inte men det är otroligt kul att titta på!
Nu ska jag sätta på lite kaffe, är otroligt sugen!


PUS!S!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Ja, jag är en riktig dreamer jag :D

Och yes box, självklart ska vi ta och leka under påsk :)

2009-03-17 @ 17:48:19
URL: http://madeleeiinee.blogg.se/
Postat av: j

vilken sötnos!

2009-03-17 @ 22:08:18
URL: http://jolinska.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0