Måndag

Nu har jag nyss duchat efter en långpromenad med Hugo ute i snö/regn vädret! Eller lång och lång promenad ska man väl kanske inte säga, men jag gick iaf en timma! och det räcker baskimej i detta jävla vädret.

Blev väckt av Maria i morse, jag och Wille flög upp i sängen när hon plingade på dörren, hoho.
Vi gjorde inte så mycket, satt å stre och skrattade och lunchade ilag. Mycket trevligare att äta med nån annan än man ska sitta själv och käka.

Nej nu ska jag dra ur turbanen ur håret och föna och våffla det lite hade jag tänkt. På tal om våffla så är det juh förfasan våffeldagen nu på onsdag, det kan man juh inte missa. Hoppas mormor bjuder ner mig, för hennes våfflor är godast :)
Annars så får väl jag bjuda hit ett gäng och käka :) Fick ett våffeljärn i födelsdagspresent av gammel mormor, ett bubbel oxå :) mycket smidigare att ha det!

Tror jag är lite poppis här i HSB, alla verkar känna mig, men jag vet inte vem nån är. Har nyss lär mig hur mina grannar ser ut. Alla säger "Hej lina, åhh vilken fin hund du har, Vad är det för ras?, har du slutat i norge?, Är du arbeslös nu?, bla bla bla bla.... Jaja trevligt att stri med fölk iaf.. :)

Ha det så bra min vänner,

PUSS PUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0